Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Th - 28 juli 2009 08:46

Det står nu klart att det var min gamla C-disk som orskade problemen. Där fanns uppenbarligen ytor som inte gick att läsa eller skriva, så jag har nu helt gått över till min nya 500 GB Western digital. Vilken möda.


Datorn startar nu emellertid utan problem, peppar, peppar får man väl säga. Mycket återstår att installera. Värst är att rekonstruera alla länkar, genvägar, snippets, typsnitt, energiinställningar, miljövariabler, CSS, sökvägar, makron etc. Det är verkligen ett tveeggat svärd att lära sig för mycket om datorer, när rekonstruktionens dag randas får man ett rent helvete. Dock när det funkar är det bra, ibland mycket bra.


Migrän, migrän, migrän... 


Jag testar också Firefox då senaste Explorer tagit sig vatten över huvudet och blev helt knäpp. Men ändå.. Man är ett viljelöst flarn i denna korkade överkommersialiserade existens.


Är jag alltför dystopisk? Kanske, men det är svårt att undvika. Vad ska man tro på egentligen...


Till råga på allt har jag nu tvingats betala alla medic-avgifter, ambulans, läkarbesök, undersökningar, mediciner, så nu är jag ruinerad redan nu, den 28 juli och måste leva på vaddå till den nittonde augusti.. man gråter och har dessutom ont, mycket ont.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards