Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av Th - 26 augusti 2014 10:46

Jobbat i flera timmar utan vettiga resultat.

Gjorde en virusskann, som resulterade i ett gigantiskt jasså.

Tog nästan en hel timme.

Varit ute o köpt daglig frasfranska och wienerbröd.

Men glömt smöret i kylskåpet, så jag kunde inte bre någon urgröpt småfranska.

Snabbkollat komposens TV och konstaterat bara tramsprogram, som rullar     på hela tiden.

Vad är detta för en tillvaro?

Visst borde alla sorters dataspel förbjudas, men frågan är om det går, vi är redan helt låsta.

En snabb blick på alla förbipasserande gör det uppenbart att just den vita rasen är snabbt utroningshotat, vilket inte är vad  mången tänker sig i första taget.

Vi ser det på fysionomierna, så många bruna ögon, så många utspädda hudfärger.

 Den afrikanska diasporan är som att droppa bläck i ett akvarium.


...Allt jag hade skrivit blev oavsiktligt utraderat, har ingen kontroll, satans...


Där fanns några lyckliga moment i gymnasietiden. Några lärare var mer eller mindre oavsiktligt suveräna.


Ska vi lämna allt? Bara låta det gå?


Är detta ett dårhus - is this a madhouse?


Sverige har ett unikt, överlägset, lättförsvarbart geografiskt läge, just som det ligger på insidan av Östersjön. Vi kan och måste försvara oss, utveckla våra vapensystem och exportera världens bästa kanoner, ubåtar och soldater. Sparka ut alla som inte vill, klubba ihjäl de som tredskas, vi är bara sju miljoner, och ska inte befatta oss med futtig miljöproblematik, det ska resten av världens fem miljarder för många råttor ta hand om, dom får skylla sig själva. Så är det. Det har jag äntligen lärt mig, efter att oavbrutet varit sysselsatt med problematiken sedan den underbara geologitiden.


Salve!


Av Th - 26 augusti 2014 01:26

En dag av hopp! denna måndag hade jag ingen huvudvärk. Jo ja skrev just det att, DENNA DAG HADE JAG INTE NÅGON HUVUDVÄRK.


En dag av hopp! Denna måndag hade jag ingen huvudvärk. Jo, ja skrev ALLTSÅ just det att DENNA DAG HADE JAG INTE NÅGON HUVUDVÄRK.


Halleluja!

trumpet, tut och rang-rang!


https://www.youtube.com/watch?v=a2RNQk5juGw#t=119


Men Bregott tog slut, trots att jag konsumerade 600 grram i veckan i många år. Den obehagliga bismaken börjar skönjas redan ett par veckor efter tillverkningsdagum, och den äckliga lkten står jag bara int ut med, detaljisterna klarar helt enkelt int av att fixa den leveranstiden.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards