Alla inlägg den 1 november 2010

Av Th - 1 november 2010 15:33

Kolla denna video så länge den nu ligger kvar!


Sexy lady i Mars anfaller


I sin vansinniga och dårhusmässiga uppläggning är den som ett vällyckat arr med en del utmärkt suggestiva detaljer.


  • Flickans framglidande gång med de mjuka bläckfiskliknande armrörelserna
  • Hennes blick lite från sidan snett uppifrån.
  • TUGGUMMITUGGANDET!
  • Det nästan omärkliga affirmativa nickandet med blicken fäst på det inbjudande objektet.
  • Det kvicka, lätt hukande framtassandet bakifrån när objektet inte ser.


Eller hur? Va, va, va!

Av Th - 1 november 2010 12:33

Blåbuss fyra OK. Vid Odenplan blåbuss två som stod framför och väntade, gud är med mig, tack och lov för att han äntligen är identifierad.


På vårdcentralen hittade jag ett av de senare numren av läkartidningen, som dock knappast innehöll något intressant för mig.


Doktorn effektiv, skrev ut medicin också.


Passade på med provtagning efter omläggning, allt snabbt och smärtfritt samt dessutom för första gången influensavaccinering, det var väl bra, gud håller stilen.


For till Fridhemsplan med stans längsta rulltrappor som stod stilla.

Kö vid hissen, jag började gå.

Första tio metrarna (av hundra) nemas problemas, andre och tredje långsammare, en man gick om mig vid sextio, insåg detta nog var en jävla prestation, väl uppe mogen att sitta en stund. Tror att människor är mer sårbara än man vet, när gick du uppför denna långa rulltrappa senast? Vanliga trappor är betydligt lättare, rulltrappor har stora metallsteg.


Apoteket könummer 81, fanns inte min förpackning, vägrar blisterpack, trycker sönder fingrarna med dom, tog mig vidare till nästa apotek, hade inte heller min älsklingsförpackning, tar in, kan hämta i morgon,  meddelade utlänningen vid kassan.

I väntan på datastopp fick frågan om vaccinering, gjorde det för en timme sedan kunde jag svara.


Hem och passerade sista trädet på gatan, så dom kan nuförtiden, byter ut alla gatans träd utan vidare, lätt som en plätt, vem betalar det?

 


Kaffe med kex och mycket smör.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards