Alla inlägg den 28 september 2011

Av Th - 28 september 2011 09:37

Inser att jag måste ha det där programmet.   

Inser jag måste gå igenom CD-DVD-buntara för att finna det.

Blir trött bara av tanken.


Har diskat, men återstår lite mer rengöring i köket, återstår sortering, massor av små åtgärder som är enkla, men inte så trängande nödvändiga att de tvingar.

Hos Arkitekten renoverar man, målar och städar, man undrar vad som ska komma, och vart de har taget vägen som var där förut.

Känns enklast att bara ta en kaffe till och stirra i kompisens TV.


Borde skriva alla mina artiklar jag har suttit på KB och forskat fram informationer om.


Kanske skriva något mer arr för Draget? Men dom är inte intresserade, man undrar varför, såvitt jag vet använder man understundom mina arr. Jag gjorde i våras ett utmärkt trevligt arr på "Please Don´t Talk About Me When I´m Gone", med sång och musik och flyt. Konstigt, man hör hur det låter. Konstigt. Ftff, ftff.


Men det känns enklast att bara gå upp till kompisen med kaffe och bara bläddra bort all idiotisk reklam.

Lämnade blodprov i går igen.


Ftff, ftff, ftff


Få se hur jag gör... klockan är ännu bara förmiddag.

  


Hittat programmet, TACK Ola!

Gjort rent spis & allt, INGEN TV I KVÄLL! TRIST!

Käraste vänner lev och ha hälsan!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards