Alla inlägg den 24 september 2014

Av Th - 24 september 2014 01:14

Vid slumpvis uppkommen närmare granskning av mina golv och mattor, finner jag mig inte kunna komma undan. 


HJÄLP!!!


Mina mattor måste definitivt genomgå någon form av renande bearbetning, som jag väl inte kan klara själv utan vidarre. Vad hände med det hemtrevliga mattpiskningsljudet, man alltid hörde förr i världen från gårdens faktiskt ännu befintliga piskställning? Så är det en transportfråga också. Det är dock ett fjät in på ett nytt liv.


I lumpen gjorde man det, rengöring var sannerligen en stor och gedigen lärdom.


Hur gör man? Vad kostar det?


Budgeten är klart begränsad, men jag SKA klara det på något vis. Jag är snäll.


Hå hå ja ja...


Dricker hallonsaft med små pärlsockerbeströdda finska pågar därtill.


Läser Antony Beevors Stalingrad, och med dessa ohyggliga informationer inser jag att mången haft det värre. Mycket, mycket värre.


Som gammal socialdemokrat måste jag sluta reta mig på alla dem som i sitt slarviga babblande säger socealdemokraterna.


Som sagt - var snäll!


Vi får se hur det kan lösa sig... Jag vet att det enda som löser sig är en buljongtärning, men nu är jag inne i komplexet i varje fall.


Och det finns ännu fem MILJARDER för många människor på den här planeten...




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards