Direktlänk till inlägg 2 oktober 2011

hemsk mardröm med negrer

Av Th - 2 oktober 2011 05:28

En underlig dröm

[Det började med informationer utifrån havsbandet, där svenska flottan låg i beredskap. Där förekom en stor oro i förening med ovilja och apati över de främmande elementen i truppen, det förekom till och med en obehaglig känsla av att en svensk ubåt till stor del påstods vara bemannad av utlänningar, till och med negrer. Om man ställde sig på en hög punkt kunde man se båtarna där de låg på vakt därute.

 

Jag skulle besöka att sjukhus i Stockholm, allt var förändrat, man hade satt upp nya, tillfälliga skyltar av textade papper som meddelade namn på avdelningar etc. Det visade sig att man gjort om sjukhuset till ett museum som skulle visa hur det hade varit på den tiden Sverige var svenskt. All personal och alla patienter, såväl vuxna som barn var vita svenskar utan undantag. Jag gick omkring i salarna och såg dessa vackra människor och fick en brinnande övertygelse av något förlorat, men något vi skulle kunna återta innan det var alldeles för sent.

 

Efter sjukhusmuseumbesöket gick jag runt och deklarerade öppet något som ingen tidigare vågat säga, låt oss ta oss i kragen och om inte annat skapa ett reservat där endast svenskar ägde tillträde. Blotta tanken på en ubåt i svenska flottan med negrer eller muslimer i besättningen vore ett skräckscenario som överträffade alla gränser.

I TV såg jag ett obehagligt program där någon författare deklarerade att det dog tusen barn i Afrika varje dag och att han ansåg det var onödigt...]


Jag vaknade rätt häftigt och knuffade omkull ett glas halvfyllt med vatten. Fick stiga upp och torka upp med massor med hushållspapper.


Eftersläpningen är fruktansvärd, författaren visste tydligen inte att jordens befolkning ökar varje timme med nära 9000 människor. (exakt 8940), detta är nettoökningen med alla dödar och födslar inräknade.


Som illustration här en bild från en svensk skolklass i Stockholm med svenska, vita  barn år 1947. Samtliga troligen med blåa ögon, det finns nu endast 8 % människor kvar med blå ögon på jorden, och det krymper snabbt.

  

Vi måste vara rädda om varandra! Det finns en miljard negrer men bara sju miljoner svenskar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Th - 25 november 2014 12:49

Värk i magen. Barnmatsburk med smör o ett glas mjölk. Var tvungen att diska först, det var inte särkilt mycket, men måste göras ordentligt, jag fick till och med tillgripa tvålull. Barnmaten var pasta bolognese. Pasta, ett egendomligt ord som s...

Av Th - 23 november 2014 13:53

Jag måste tacka för alla positiva kommentarer till mina inlägg i denna sporadiskt uppdaterade blogg! Tyvärr förekommer även kommentarer där meddelaren tycks vara ur balans, kanske påverkad av för mycket jästa och destillerade drycker. Jag vet att j...

Av Th - 14 november 2014 15:49

Minns ej nåt riktigt liknande. Konstant snuva, hostar, nyser. Bafucin. Det är elfte dagen nu.   Jag litar på att det går över av sig själv.   För en vecka sedan hade jag såna smärtor av att svälja, att jag åkte in akut klockan fyra på mor...

Av Th - 12 november 2014 12:47

Så det kan bli. Stackars mänskligheten, ensam på sin planet här i universum, fanastiskt fixerad vid sin egen fortplantnings mekanismer.   Jag har nu äntligen gått igenom hela disken, När den har torkat ska jag kolla antalet objekt med tallrikar, ...

Av Th - 5 november 2014 23:55

- Vilken lycka! Men tro inte USA går att rädda, USA är sedan länge förlorat.   - Myrorna ska upphöra i Stockholm, det är en verkligt sorglig nyhet. Birkastan som en gång för länge sedan var en trivsam och tilltalande stadsdel, tar ännu ett steg m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards