Direktlänk till inlägg 17 november 2012

Jimmy Åkesson

Av Th - 17 november 2012 16:00

Jimmy Åkesson är en märklig person

    

som slingrat sig in i den svenska riksdagen med hjälp av järnsrörsbeväpnade nazistiska bajsbrunskjortade fyllon, som på nätterna springer omkring på gatorna, och hånskrattande slår ner utlänningar och oskyldiga flickor med tillmälena babbe och hora.

  

Söt, glad, oskyldig flicka som nätt och jämnt undgått att bli krossad av SD-huliganernas järnrör, sedan hon först kallats "liten hora". 


Åkesson och hans medbrottslingar hyser den märkliga föreställningen att Sverige borde bestå av bl.a svenskar, fastän det bevisligen inte finns en enda svensk.

 

Jag själv har en möjlig blatte (=babbe) till mormorsmors morfar, så man blir ju lite illa berörd av sådana påhopp.

 

Det senaste är att Jimmy har förnedrat sin söta fästmö på ett sätt som noga har utretts i Expressen (en av nordens största dagstidningar). Expressen har en stor mängd ytterst skickliga journalister, som arbetar hårt för att sanningen ska komma fram till folket om samhällets väsentligheter.

 

Konstigt att ett sådant parti kommit in i Sveriges riksdag, och dessutom blivit det tredje största.

 

Var i jösse namn får de sina röster ifrån? Svenskar kan det ju inte vara. Man undrar vad framtiden kommer att tycka om sådana element, om de överhuvudtaget har någon framtid, vilket många nu betvivlar.


När Åkesson uttalar sig, söker han svekfullt härma en professionell politiker genom sin sannolikt bedrägliga skicklighet i att orubbad åla sig igenom den värsta skärseld som vänliga journalister kan leverera. Hans säkerhet och kristallklara formuleringsskicklighet är troligen en ren bluff, som väl ingen kan gå på.



 

Nu ska jag koka torskfilé och göra citronsås, det är mycket bättre, tycker jag. Man reder med äggula också, och smaksätter med färsk utländsk citron.

Se för övrigt min site om redningar.


 

 

 

 
 
Ingen bild

konstit

17 november 2012 18:23

Spot on ! En glimmrande analys av läget, och det är så dom skall tas !

 
Ingen bild

UncleABob

18 november 2012 05:35

babbe enligt SAOL= Liten pojke. Många lögner du hittat på idag:
Järnrören användes aldrig eftersom polisen kom och omhändertog den berusade Original Gangstersmaedlemmen de tänkte skydda sig emot. Dessutom var den lilla oskyldiga flickan långt ifrån platsen då de tog upp några och det finns inget sammanhang mella dessa

Th

20 november 2012 23:35

Du är väl införstådd med den hårda ironin....?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Th - 25 november 2014 12:49

Värk i magen. Barnmatsburk med smör o ett glas mjölk. Var tvungen att diska först, det var inte särkilt mycket, men måste göras ordentligt, jag fick till och med tillgripa tvålull. Barnmaten var pasta bolognese. Pasta, ett egendomligt ord som s...

Av Th - 23 november 2014 13:53

Jag måste tacka för alla positiva kommentarer till mina inlägg i denna sporadiskt uppdaterade blogg! Tyvärr förekommer även kommentarer där meddelaren tycks vara ur balans, kanske påverkad av för mycket jästa och destillerade drycker. Jag vet att j...

Av Th - 14 november 2014 15:49

Minns ej nåt riktigt liknande. Konstant snuva, hostar, nyser. Bafucin. Det är elfte dagen nu.   Jag litar på att det går över av sig själv.   För en vecka sedan hade jag såna smärtor av att svälja, att jag åkte in akut klockan fyra på mor...

Av Th - 12 november 2014 12:47

Så det kan bli. Stackars mänskligheten, ensam på sin planet här i universum, fanastiskt fixerad vid sin egen fortplantnings mekanismer.   Jag har nu äntligen gått igenom hela disken, När den har torkat ska jag kolla antalet objekt med tallrikar, ...

Av Th - 5 november 2014 23:55

- Vilken lycka! Men tro inte USA går att rädda, USA är sedan länge förlorat.   - Myrorna ska upphöra i Stockholm, det är en verkligt sorglig nyhet. Birkastan som en gång för länge sedan var en trivsam och tilltalande stadsdel, tar ännu ett steg m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards