Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Th - 6 juni 2011 23:57

Trodde jag var bättre idag, men nu känns det inte så. Gult var i ögonen, kliar vansinnigt och VÄRKER, det är en nyhet, svårt att se bildskärmen, allt ter sig suddigt


Men på eftermiddan tyckte jag mig skulle ut i det fina solvädret, så jag begav mig tilll sverigedemokraternas förvånansvärt trevliga nationaldagsfirande i Vasaparken. Kul att det finns åtminstone ETT parti som oförblommerat stödjer Sveriges trevnad, väl och ve. Annars är dom väl tjatiga med sina aparta åsikter, tycker jag.


Det första man la märke till var att allt var så billigt, endast tio kronor för en utmärkt varm varmkorv med bröd.


Bredvid försäljningstältet stod en modern jazzgrupp och filade, säkert musikaliskt och inventivt, men ack så tråkigt.



 

Mot berget hade man smällt upp en gigantisk rockscen med massor av spottar, mickar, ledningar och tape:



 

Så såg det ut utåt parkens idrottsplan:



 

Och så åt andra hållet:



Bullförsäljning och annat till mycket låga priser, tror det var någon ungdomsgård som sålde:
      



 

En stor lift var tivoliåknöje:
 


Passagerarna hamnade jäkligt högt...
 


Jag strosade hem innan någon hade börjat spela, tyckte jag var bättre, men nu vete fan, den febriga känslan och snuvan verkar dock ha försvunnit, tack och lov..


Good night, krya på mig...



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards