Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Th - 1 juni 2012 15:31

Nähej. Det blev inget.

Inte ännu.

Begav mig iväg för att uppsöka instumentverkstad på Kungsklippan 1.

Fanns bara inte.

 

Men på vägen dit skulle fälla ihop paraplyet i Tunnelbananen.

 

Det gick inte. Varken upp eller ner. Pinsamt.

 

 

Lämnade det halvöppet utanför spärrarna.


For till Rådhuset.

Hissen upp till Kungsklippan.

Vandrade i kalla regnet nr 11, nummer 9, nr 7,  5, skylt med portarna 3 - 1. Det senare var just i trappan ner till Bolindersplan.

Porten nummer tre fanns, men ettan? Icke.


Frågade i butiken i hörnan med adress Kaplansgatan.

Men nej dom hade ingen aning.

 

Kallt, blött, utan paraply, tänk vad lite man tål, kylan tränger in i öronen.

Ändå är det väl inte så himla kallt. Men blåsigt och blött. Högst obehagligt.

 



 

 HEJ DÅ!

  


Av Th - 1 juni 2012 13:04

Nu installerar jag ny hårddisk och bygger upp operativsystemet från kladden.

 


Det kan ju ta ett tag innan jag kommer tillbaka.

Jag är trött och ser inte fram emot jobbet med särskilt överväldigande entusiasm.

'

Men innan jag börjar, drar jag ut i regnet för att kolla med instrumentverkstaden om en viss trumpetreparation.


Tjoppadoj!


     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards