Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Th - 19 oktober 2012 09:49

Har hållit på sedan 09:00, nu snart tio.


I stort sett inte kommit en bit framåt.


Kollat mina gamla batfiler, vet inte ens om autoexec.bat är aktivt i Windows 7, men det spelar väl mindre roll.


Under alla omständigheter tror jag inte det är någon ide att ladda ner en lokal server för perltest, däremot kan jag knske ladda ner strawberry - perl för windows, samt en editor.


Har letat tangentkoppling för wordmakro, som jag inte hittar, har dom ryckt undan det också?


Det går ju att spara Worddokument med bara 0AH i stället för ODH OAH, det var väl det mitt gamla WUX gjorde. Kanske bäst leta upp och nyttja WUX där det ligger kvar på Western digitaldisken.


Eller ska jag stoppa in allt exekverbart i perlprojektet i en ny åtkomlig mapp verktyg7 med batfiler och små användbara exekverbara program?


Jag tog ut en frasfranska ur frysen och den vanliga leverpastejen, det tar minst en timme att tina. Att värma i ugn innebär visserligen fras på ytan, men ännu kallt längst in vilket sabbar den nödvändiga urgröpningen.


10:37 hittat något som verkar Windows 7:

 

Jag försöker...




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards