Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Th - 9 januari 2012 19:02

Kan någon begripa vad det är för idioter som låter operera in stora klumpar på framsidan av kroppen?

Vad är meningen? Ett implanterat bröst ammar väl inte bättre än ett naturligt, även om det är litet eller obefintligt?

Hur kan man lägga ut pengar på sådant?


Varför gör dom det? Det är sjukt, och varifrån kommer pengarna till sådana totalt onödiga ingrepp?

Folk e inte kloka.


Bröst är äckliga utbuktningar som möjligen vissa infantila skolgossar tycker är trevliga, men de kvinnliga lockelserna ur sexuell synpunkt sitter sannerligen inte i brösten, utan i HELT andra ställen.


När implantatens bristfälligheter dessutom görs till riksnyhet börjar man verkligen undra hur det står till.


Uj, uj, uj, uj, uj.   





Gjorde kyckling i Schlemmertopfen, vilken läckerhet!

 

Lägg lergryta och lock i vatten några minuter.


1. Gnid in djuret med rikligt med salt både invändigt och utvändigt.

2. Skala en lök och klipp den i bitar.

3. Vrid av och klipp en kruka persilja, och blanda alltsammans med hundra gram gott smör.

4. Stoppa in i kycklingen och lägg i lergrytan.

5. En och en halv timme i nära 250 graders ugn.


Oh my!




Av Th - 9 januari 2012 12:31

Idag är jag för trött och har annat att göra, så idag skriver jag inget inlägg i min blogg, hur intressant det än säkerligen skulle vara för resten av världen.


Jag åt i morse en clementin!

Funderade på denna märkliga, men oftast söta och goda citruskorsning. Nästan aldrig kärnor och förmodligen steril som sådana konstruktioner ofta är.


Men jag köper clementiner ibland om det finns, inte mycket att göra saft på, men lätta att skala och rätt lagom att förtära.


Apelsiner kan man inte lite på, och de hör definitivt inte till var Svenska kultursfär. Man undrar vad det är för människor som pallar med att dricka apelsinsaft på morgonen, det är raka vägen till magsår, varför vill folk ha magsår?


Jag har haft det en period och det var bland det sjukaste jag har varit, en molande tyngd och värk som sätter ned allmäntillståndet till långt under det acceptabla. Det drabbade mig under en period som kemivick i Nacka gymnasium, blev alldeles matt, drack sju glas mjölk till lunchen i lärarrummet, orkade knappt stå upprätt i bussen på hemresan, la mig genast jag kom hem och sov till sex nästa morgon, ringde sjukvårdsupplysningen och råddes sjukhusbesök, det blev Sabbatsberg, och där låg jag i fjorton dagar, skrev många sidor dagbok, och träffade många söta sjuksköterskor och vårdbiträden, på den tiden alla kvinnor. Jag fick genomgå gastroskopiering, och det gör jag inte om. En av mina kvinnliga besökare hade med sig en Playboy med så vackra färgbilder på så vackra tjejer...




Jag tänker besöka VC idag och komma igång med husläkaren. Förutsättningen nollställd, men det är kallt, så jag får bylta på mig, vill slippa frysa.


Har börjat fundera på min funktionslära. Den här gången tänker jag inte lägga ut den gratis på nätet, jag kan för mycket, och någon kompensation vill man ju ha för sina enorma kunskaper och sin erfarenhet.


  krass o pum





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards