Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Th - 22 januari 2012 23:52

Nu kommer det att hända saker, vilket lyft vad ljudet beträffar!


Men nu  hittar jag inte kameran, ska det börja nu igen?


Usch, jag tycker det är synd om alla det är synd om, och det är inte få.


Jag hade Berghmeister här idag, och han gav mig ett och annat att tänka på, och hjälpte till att reda ut begreppen. Vi fikade och åt moster Eva-Linas mandelkakor. Genast kommer reminiscenserna från magsårsåren.


Alltså, stora Pioneerförstärkaren inflyttad, högtalarna på fyrtiofem graders armavstånd, nu blir det nära till mastervolymen till vänster, där också direktuttag sitter för stereolurarna, kanske jag kopplar de sladdlösa fjärrlurarna dit som test, om man vill blåsa på på nätterna.


Men röran efter alla omplaceringar är enorm, därför borde jag tagit en bild så att ni kunde fått njuta av kaoset.


Knäppa TV-program uppe hos kompisen, en film om robotar och diverse upprörda människor som oroar sig över sex med robot. Vad i jösse namn vore det för problem med robotsex? Det beror väl på hur dom ser ut och hur dom beter sig. Det dröjer nog sin tid innan dom åstadommit nåt acceptabelt i den vägen, redan uppblåsbara Barbara vär väl närmast en gigantisk pinsamhet.


Skannern flyttad, elva pärmar i kontorshyllan flyttade, sladdar och kontakter huller om buller, det blir ett fint jobb att få allt att se snyggt ut igen.


Måste kolla att fasdragningen är korrekt för högtalarinkopplingen.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards